Account Beheren
Hoe maak ik een online account aan?
Een account aanmaken gaat snel en simpel. Klik rechtsboven op “Registreren” en volg de aangegeven stappen.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Persoonlijke gegevens zoals adressen, wachtwoorden, etc. kun je gemakkelijk wijzigen in “Mijn Account”.
Hoe kan ik mij inschrijven voor nieuwsbrieven?
Om op de hoogte gehouden te worden van alle producten, nog te verwachten producten, aanbiedingen, kortingen, etc. kun je je aanmelden voor de nieuwsbrieven onderaan de Homepage.
Hoe schrijf ik mij uit voor nieuwsbrieven?
Wil je geen nieuwsbrieven meer ontvangen? Schrijf je dan gemakkelijk uit door onderaan de mail op de uitschrijflink te klikken of stuur een mail naar info@zenonly.nl
Verzending & Retourneren
Kan ik mijn bestelling online volgen?
Nadat wij je producten hebben verstuurd, sturen wij een verzendbevestiging met een track & trace code van PostNL, waarmee je zelf op de website van PostNL je zending kunt volgen. Zo weet je precies waar je pakket zich bevindt en wanneer je deze ongeveer kunt verwachten.
Wat zijn de verzendkosten wanneer ik een bestelling plaats?
Verzending van je bestelling in Nederland en België is gratis bij een besteding vanaf €60,-.
De verzendkosten onder €60,- worden automatisch op de website berekend door PostNL. Vaak is het goedkoper om meerdere producten te bestellen, aangezien de verzendkosten hetzelfde blijven.
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur worden geplaatst, zullen in de regel dezelfde dag worden verzonden (binnen Nederland). De bestellingen die vrijdag na 12.00 uur of in het weekend worden geplaatst, zullen de daaropvolgende maandag verstuurd worden. Zon- en feestdagen zijn hierbij uitgezonderd.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Je ontvangt een mail zodra het pakket is aangeboden door ons aan PostNL.
Hoe stuur ik een artikel retour?
Is een artikel niet naar wens of wil je het omruilen? Dan kan het eenvoudig binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, wat de reden ook is, mits het product niet is aangebroken of beschadigd. Zie hier voor meer info over het retourneren van producten.
Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten wordt teruggestort op je rekening, binnen 10 werkdagen nadat het pakket is ontvangen.
Stuur het te retourneren product naar:
Zen Only
T.a.v. Afdeling Retourneren
Postbus 36213
1020 ME Amsterdam
Ik heb geen bestelbon gekregen?
Je bestelling heeft voortaan geen papieren bestelbon meer. Hiermee willen wij het milieu zo veel mogelijk sparen.
Een bestelling plaatsen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via:
- iDEAL
- PayPal (+4%)
- Creditcard (Visa en Mastercard)
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Na een goedgekeurde betaling, verschijnt een pagina waar op staat dat de betaling is gelukt. Tevens ontvang je een bevestigingsmail.
Hoe kan ik een kortingscode of coupon gebruiken?
Wanneer je een kortingscode of coupon hebt, dan kun je deze invullen in het daarvoor bestemde veld.
Wat wordt er gedaan met mijn persoonlijke gegevens?
Om jouw bestelling te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van jou nodig. Deze gegevens worden niet met derden gedeeld en worden door ons goed beschermd.
Voor meer informatie zie onze privacybeleid.